Sarfvikin naisten treeniryhmät

Laji Golf
Kotipaikka Kirkkonummi
Jäseniä 88
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.

Hei Ladyt,

Ja hyvää tulevaa pelikautta!

Lisäsin juuri keskiviikko-aamun treenit tänne nimenhuutoon.

Jäsenten toiveesta siirrytään takaisin käyttämään nimenhuutoa keskiviikko aamun ilmoittautumista varten. Suurin syy tähän on se, että nimenhuutoa käyttämällä pelaajat näkevät kuka on tulossa treeneihin ja kuka ei. Ja näin on helpompi sopia yhteisistä pelikierroksista treenien jälkeen.

Klo 18 iltatreeni on avoin kaikille jäsenille (myös miehille) joten sen ilmoittautuminen pysyy opettajan ajanvaraus-sivustollani osoitteessa www.varaaheti.fi/jounisimanainengolf

Kaikkien treenien maksu on 20e/hlö/krt riippumatta henkilömäärästä. Maksu suoritetaan treenin alussa korttimaksulla Jounille. Voit myös maksaa liikuntaseteleillä. Maksimi osallistujamäärä on kahdeksan. Minimi on kaksi. Osallistumisen voi perua 12h ennen treeniä. Jos keli on todella huono, niin perun treenin itse.

Teemat:
8.5. Raudat
15.5. Draivi
22.5. Bunkkeri
29.5. Chippi
5.6. Putti
12.6. Väyläpuut
19.6. Hankalat paikat

Mallu

Ilmeisesti huomenna keskiviikkona ei ole treenejä, koska vain kaksi osallistujaa vai mitä?

Hei!

Huomisen treenit on peruttu.

Viralliset ilmoittautumiset tehdään edelleen vain varaaheti.fi sivustolle. Täällä nimenhuudossa on vain treeniajat ja ohjelma. Käytän tätä sivua vain tiedotuskanavana.

Varaaheti sivullani ei ollut yhtään osallistujaa, joten peruin tämän treenin siellä jo aiemmin. En siis seuraa ilmoittautumistilannetta täällä vaan vain varaaheti.fi/jounisimanainengolf sivulla.

Yt

Lue loput viestit

Lisätietoja treeneistä:

Yhteyshenkilö: Marianne Kangasniemi, marianne.kangasniemi@gmail.com, puh. 040-5842588

Valmennuspaikkana Season golfin kuplahalli, osoite Finnoonpuisto 4, puh. 09-811026 talvella

keväällä, kesällä ja syksyllä oma range ja klubitalon alakerta

Valmentajat:  Jouni Simanainen keskiviikkoisin klo 10:00-11:00, 10 henkeä ja iltaisin vaihtelevasti - tiedot nimenhuudossa. Treenit maksetaan suoraan Jounille, pallot maksetaan itse

Riku Willman 2 valmennusryhmää torstaisin - kiinteät 5:n hengen ryhmät